53. True Blood

Självklart vaknade jag av en mardröm idag igen. Det börjar bli en vana att vakna varje morgon med tårar i ögonen. Fattar inte varför.
Jag och Mia har varit nere på Willys och handlat lite. Har precis ätit frukost. Sen frukost.
Började precis kolla på första avsnittet av tredje seäsongen av True Blood. Min Bittorrent funkar fortfarande inte. Men jag fick hjälp. Gick inte ens att se om jag hade Bitlord eller Utorrent eller vad jag hade, så jag laddade ner Utorrent och nu funkar det precis som vanligt igen. Kanske jag kan få ner lite mer Desperate Houswives också.
Har man väl börjat kolla på True Blood så går det inte att sluta. Åh, det är så jäkla bra. Plus att Alexander Skarsgård är så jävla snygg.
Men det är så fail att vampyrerna i True Blood har sina huggtänder som framtänder, typ. Ser skitlöjligt ut.


Kommentarer
Skrivet av: hannah

Drömde att jag var inne i en lägenhet med dig (tror jag det var) på madame tussaud hahahaha och bill compton satt där och bah "we're waiting for eric.." jag typ :D :D :D :D men han kom aldrig D:

2010-07-08 / 13:51:30
URL: http://hannahhale.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0