71. Hårfärger

Ja, nu har älskling åkt hem och jag är ensam igen. Eller nja, inte riktigt ensam, men ändå. Min uppdatering har varit dålig både igår och idag men jag har inte haft mina bästa dagar direkt. Ann är i Ullared idag så när hon kommer hem kanske jag får lite grejer som kan behövas. Har inget för mig som vanligt. Funderar på att sy om lite kläder senare när jag ändå inte har något att göra.
Tänkte visa lite olika hårfärger som jag har haft. Kan väl säga att jag i princip saknar alla som jag har haft.
Dum som jag var färgade jag och blekte under ett år och testade ganska mycket, efter att jag flyttat hemifrån. Jag fick inte färga håret för mina föräldrar. Nu ångrar jag att jag skulle testa allt med en gång. Kämpar just nu med att få långt hår igen. Har haft svart som "vilofärg" sen i oktober och planerar att ha det ett tag till. Vill bli vithårig igen till vintern. Det jag saknar mest är nog det rosa.Rosa är absolut inte min färg i vanliga fall. Speciellt inte på kläder. Men jag har börjat tycka om rosa, och som hårfärg älskade jag det, men bara som babyrosa.
Emellanåt har jag haft orange under blekningsprocesserna. Så här kommer lite gamla bilder! Tyvärr har jag inte alla bilder kvar, vissa är på en gammal mobil och så. Självklart har jag ju haft min egna hårfärg men den får jag visa en annan dag! Bilderna är inte upplagda efter vilken ordning som jag hade hårfärgerna.

Under min förvandling till vitt.                       Den här bilden togs nån gång i augusti förra året.
 
Ser ut som en liten skolflicka här, haha.             En av mina absoluta favoritbilder.
 
Under en period under förra sommaren hade jag blått överhår och svart underhår.
 
Försökte mig på vitt överhår och blåsvart underhår, vilket gjorde att den blåsvarta färgen färgade av sig och blev helt blå på vissa ställen. Men jag trivdes.
 
Har även haft rött i två omgångar.                                 Hade rosa i augusti-september förra året.
 
Slutligen har jag haft svart, också i två omgångar.

Kommentarer
Skrivet av: Cajsa

är tillbaka från en sväng med moppen.. :P

2010-07-15 / 18:45:22
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Skrivet av: ELIN

svar;tack du =)



åååh det var smart gjort av dig =) nej det är färgat hehe =)

2010-07-15 / 19:17:01
URL: http://esks.blogg.se/
Skrivet av: Linnea

sv: Så lite så! Tycker redan du tar fina bilder dock :)

2010-07-15 / 22:17:16
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Skrivet av: LIENE

sv: tack, positivt att du tycker så om min header:D och jag ville ju få den annorlunda än andras.



Fy vad snyggt hår du haft!:O du passade verkligen i det.

2010-07-15 / 22:23:54
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Skrivet av: ida myrin ♥

du passade i allt! rött va sjukt snyggt :)

2010-07-16 / 03:51:05
URL: http://myrins.blogg.se/
Skrivet av: HANNA MALMSTEN

Det blonda var sjukt snyggt :D

2010-07-16 / 08:14:07
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0