78. Hemma igen

Min dag på Orust har varit ganska bra. Resan dit gick väldigt smidigt. Kom fram precis i tid och mamma och lillsyrran kom och hämtade mig. Men när vi kom fram blev våran hund så glad att han fick ett EP-anfall. Fy fan vad rädd jag blev. På senare år har han alltså fått Epilepsi, och det är vissa saker som utlöser hans anfall.
Bland annat glädje. Men resten av dagen mådde han bra. Jag har ätit god mat, massor med mat och bara tagit det lugnt. Tyvärr var ju vädret inget att hurra för. Mamma grillade fläskfilé och massa gott, med klyftpotatis och tzatziki. Tog lite bilder i alla fall. Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att se på Sex and the city och mysa för mig själv.

Mamma dukade snyggt till middagen.


Lukas. ♥



Kommentarer
Skrivet av: amanda-min stil i ord&bilder

sv: tack:)

2010-07-20 / 12:51:05
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Skrivet av: Emma.

åh va söt hund. :)

2010-07-22 / 00:00:40
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0