85. Låg uppdatering

Tyvärr så kommer det nog bli lite dålig uppdatering ett tag framöver.
Just nu är jag hemma, i Tynnered med min syster. Vi ska ha tre dagar för oss själva här hemma, så jag kommer inte att ha så mycket tid över till att uppdatera. Men jag ska försöka att ta lite bilder.Idag har jag tagit min syster hem till Mattias för att hon skulle få se valparna. På måndag är de 7 veckor! Nu börjar de verkligen se ut som Labradorer. Men det är också nu som det verkligen gör ont när de bits och rivs hela tiden. Men de är ju så söta så man kan inte låta bli att kela med dem! Jag och min syster har hyrt film och sånt, så vi ska se en nu. Har kollat gamla avsnitt av Buffy och Vampyrerna hela kvällen, men nu är det dags för en film. Ja, jag är en gammal Buffy-nörd. Kul att se saker som man nästan har glömt av att man tyckte om förr...
 På lördag åker jag till Mattias och är där tills söndag. Blir antagligen att träffa en vän på söndag en stund, innan jag åker hem. Och på måndag åker jag och Hannah upp till Orust till våran kompis Sofia och är där måndag-onsdag och har det skönt.
Men efter allt det så ska min blogg bli roligare! I promise.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0