19. God morgon

Sitter här och dricker te nu. Har precis ätit frukost.
Har vaknat extremt många gånger inatt. Vid halv sex kunde jag inte somna om, låg och var jättehungrig.
Sen vaknade jag vid halv tolv, och kände mig helt mörbultad. Mådde konstigt men lite av det har nog försvunnit nu. Ska snart in i duschen och göra mig i ordning innan jag åker.
Idag ska jag träffa min nya socialsekreterare för första gången. Hon verkar bra i alla fall.
Sen ska jag hem till älskling. Sover hos honom ikväll också. Mys! Snart får han ledigt för resten av sommaren också, gud vad skönt det ska bli att vara lediga samtidigt och lika länge.
Har inget mer att skriva för stunden.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0