21. Trött!

Åh vad pigg jag är idag. Eller inte. Känns som att jag fortfarande sover eller nåt.
Tog lika lång tid som vanligt för mig att somna om när Mattias hade åkt till jobbet. Sen när jag väl somnade kände jag mig helt död när jag vaknade. Äter frukost just nu. SKa snart gå till bussen för att åka till gymmet och träna idag igen. Sen ska jag hem till Kungälv. Vill komma hem innan köerna. Lär ju vara extrema köer idag dagen innan midsommar. Vi har inga planer för helgen, men det är faktiskt ganska skönt. Jag kommer ju inte vara nåt vidare roligt sällskap den här helgen heller. Ibland hatar jag att vara tjej, verkligen.

Hoppas på att få min lön från mamma typ imorgon, eller på fredag? På onsdag får jag mitt studiebidrag i alla fall.
Jag har en hundralapp att leva på tills dess. Det ska väl gå?

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0