26. Midsommarafton

Vaknade för ett tag sedan. Kom inte isäng inatt. La mig inte förrän vid halv tre och somnade väl vid halv fyra nån gång. Det hade i alla fall börjat ljusna när jag somnade. Det var svårt att komma upp i tid. Känner mig som en zombie. Svullna ögon har jag också sen igår. Och vad hände med midsommarvädret?
Jag som hade tänkt att gå med bara ben och allt. För en gångs skull. Vi får väl se hur det blir med den saken.
Har världens mensvärk också. Det blir nog en härlig midsommar. Hm, positiva klubben.
Jaja, Glad midsommar får jag väl säga då!
Jag tänker inte hoppa små grodorna i alla fall, det är en sak som är säker. Och jag tänker inte äta sill. Blä.

  

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0