29. Inte bakis!

Godmorgon.
Ja, för jag gick typ upp nu. Och jag är inte bakis la la la! Tack vare Bakis-tabletterna. Dom är faktiskt bra, för er som inte har testat dem. Jag och Mattias testade dem förra gången vi hade druckit och dagen efter kände man ingenting, bara att man var trött. Man tar bara två stycken i ett glas med vatten (4dl) innan man går och lägger sig, så återställer tabletterna allt i kroppen medans du sover. Asbra!
Kostar väl runt 80-90 spänn, så de är ju inte jättebilliga, men värt det. Jag får alltid världens baksmälla om jag så bara har druckit två Smirnoff Ice, typ.

Igår hade vi det ganska roligt. Jag var dålig på att dricka (som vanligt.) Mattias hade fixat musik med spotify därnere ur högtalarna vid uterummet och så, grannar var här, och det var kul.
Var dock väldigt trött och lite opepp, men det var kul i alla fall. Det sista satt vi och spelade ett frågespel, men jag gav upp till sist och gick upp och la mig. Då var väl klockan runt ett-halv två.

Just nu sitter Mattias i sängen med en av valparna och kelar. Nu har de växt! Och dom är sååå söta.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0