32. Hemma igen

Nu sitter jag här hemma i Kungälv igen, och har det småtråkigt. Varmt är det också. Herregud, jag har aldrig klagat över att det har varit varmt i mitt rum innan. På vintern är det svinkallt härinne.
Smaskar i mig lite godis som är över sen igår kväll.
Vill tillbaka till Mattias. Trivs så bra där. Och valparna är så keliga. Kände mig som världens kycklingmamma idag när jag och Mattias satt och passade vaplarna en stund. Jag satt inne i den lilla "bädden" med valparna, samtidigt som hundmamman Nala matade några valpar i taget. De som inte åt skulle upp i knät på mig. Alla samtidigt också. Och som de piper numera. De är nu runt tre veckor gamla. De låter precis som små bebisar.
Ska försöka ta lite bilder nån gång på dem kanske.

Imorgon ska jag följa med familjen till farmors lägenhet och städa det sista. På onsdag ska ju allt vara ute och lägenheten ska vara helt ren och fräsch för nästa som ska bo där. Det är inget lätt jobb, med tanke på hur länge det var sen det blev riktigt städat där.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Kul att du är med!

Är allt bra med dig idag dp? :D

2010-06-28 / 00:13:14
URL: http://conler.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0