34. Nyvaken

Vaknade nyss. Känner mig helt död. Som vanligt då. Mamma ringde vid halv elva och sa att hantverksgubbarna som ska fixa med altanen på landet var försenade, så då var familjen också sen. De åker ner från landet idag och hämtar upp mig på vägen, så ska vi fortsätta att städa i farmors lägenhet. Något som jag verkligen inte har lust med. Satte alarmet på halv tolv. Somnade om efter att mamma hade ringt. Sen väckte alarmet mig, jag tryckte på snooze (trodde jag). Till slut vaknade jag för en stund sen igen. Vill helst av allt krypa ner under täcket igen och sova resten av dagen. Har smått huvudvärk som vanligt också. Jaja, ska strax hoppa in i duschen och börja vakna. Det är nog dags för det.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0