41. Kläder

Jag har försökt hitta lite snygga kläder på hemsidor och så under en tid nu. Men det är inte mycket jag hittar som är i min smak. Känns som att det är svårt att hitta snygga kläder som man blir nöjd med nu för tiden.
Min garderob behöver rensas, och under sommaren ska jag se till att försöka seälja en del gamla kläder som jag inte använder.
Just nu är jag ute efter lite mer "rockiga" kläder som band t-shirts, tröjor med tryck, lite annorlunda linnen, läder och lack. Speciellt tajta lack eller läderbyxor/leggings.
Har i alla fall hittat lite snygga grejer på en sida jag upptäckte häromdagen Drop Dead clothing heter den.
Har hittat ett supersnyggt linne där, som jag ska ha! Här kommer ni till hemsidan. http://store.iheartdropdead.com/
Så om ni vet nån bra hemsida med snygga kläder, så tipsa gärna!

Vill ha! Fyller ju faktiskt år snart.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0