6. Blåa nyanser

Jag är dödstrött. Kom hem efter halv nio. Har städat som tusan hela dagen, så nu är jag helt slut. Jösses vad smutsigt det kan bli i en lägenhet. Var ju inte riktigt städat där på ca 20 år, eller som mamma sa, sen pappa flyttade hemifrån. Snacka om att det var smutsigt. Vi skrubbade som tusan och ändå känns det inte som det var nån skillnad när vi gick därifrån heller. Men jaja, en bit på väg i alla fall. Får tänka på pengarna vi får för att vi gör det.

Imorse testade jag lite nya ögonskuggor. Blev ganska nöjd med resultatet. Tyvärr ville inte kameran samarbeta, men visar i alla fall.


Jag använde mig av dessa tre ögonskuggor. Började med att placera den mörkaste längst ner som ett streck och arbetade uppåt med ljusare blåa nyanser.



Så här såg det ut när det var klart. Kameran är inte rättvis och visar inte riktigt det fina resultatet, men hann inte lägga ner mer tid på det imorse när jag hade bråttom iväg.




Nu ska jag väl ägna mig åt att läsa och dricka te resten av kvällen, som de flesta andra kvällar.
Saknar Mattias som en tok också.♥

Imorgon ska jag göra lite ärenden med min syster, sen ska vi träna igen. Och efter det jobba! Härlig start på sommarlovet med massa jobb, men pengar pengar!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0