363. Jäkla Swedbank!

Slutade tidigt men kom inte hem förrän en stund sedan. Möte Mattias efter skolan, eftersom att han glömde sitt glasögonfodral här igår. Sen skulle han låna böcker på biblioteket så jag fick hjälpa honom att hitta haha. (Ibland är det bra att ha jobbat på bibliotek!)
Well, efter det var vi hungriga och tänkte gå in på Donken för att få i oss lite mat men då strular Swedbanks internetbank och telefonbank så vi går in på Swedbank och frågar. Hela Swedbank var nere! Nåt strul såklart.
Vi åkte till Pustervik för att hämta ut biljetter för Crashdiet@Sticky Fingers den 18 december. Jag fick betalla bådas biljetter så nu är jag helt pank! Swedbank har fortfarande problem! Vilket betyder att Mattias inte kan föra över pengarna till mig, som tar 2-3 dagar att få. Nu har i alla fall Aftonbladet gått ut med lite mer information, som går att läsa här. Att det alltid ska vara problem! Har fortfarande inte fått nån mat i mig och jag har bara ätit frukost... feed me!


Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Ah jag läste de där, otippat:o hur kan det bli så? hel sjukt.. men som tur är har jag Nordea hehe så jag överlever :)

2010-11-16 / 21:28:56
URL: http://sandrasobecks.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0