963. Pill och plock.

Sitter hemma hos Mattias och tar det lugnt. För tillfället är jag smått uttråkad då han håller på att packa ner en del grejer inför flytten. Han har fått lite fina presenter till lägenheten som jag köpte åt honom idag, mmen som inte var från mig haha. Pinsamt nog så märkte jag förut att jag har glömt hans presenter från mig hemma imorse.
Dagens klant! Men dom får han vilken dag som helst ändå. Har utforskat webcamen på min lilla bärbara nu lite och bilderna blir helt gula" Får ta och fixa det med lite inställningar kanske.



Kommentarer
Skrivet av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-08-30 / 23:04:52
URL: http://www.gniztra.com
Skrivet av: Evelina

SV: ja, man längtar en del nu :)



hoppas du får en fin dag

2011-08-31 / 08:02:13
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0