1001. Fucking klantarslen!

Ska berätta vad som hände mig i fredags. På vägen till skolan sprack cystan, och det blev blött överallt.
Fick ringa mamma som fick hämta mig i skolan så vi fick åka till vårdcentralen här. Väl där säger de att de måste snitta upp jäveln för att tömma den riktigt. För att göra det här får man bedövning. Jag som är livrädd för allt vad sprutor heter börjar i princip hyperventilera av bara tanken. Mamma frågar om de inte har nån bedövningssalva att få innan själva bedövningssprutan. Det har de inte, men däremot så har de kylspray. Vi säger att vi kör på kylspray innan sprutan då. Men vad som händer är att de sprejar, cuttar, och två stycken bokstavligt takat hänger på rumpan på mig för att tömma cysta. Jag skrek så in i helvete och grät. Börjar nästa gråta vid tanken på hur det gick till fortfarande. Den jävla idioten till läkare trodde att jag hellre ville ha kylspray än bedövning! Hur jävla dum i huvudet får man bli!? När de gjorde det kände jag att jag vilken sekund skulle svimma, spy och få en panikattack på samma gång. Har fått gå med stora kompresser nu efteråt och med en plastbit i såret för att de inte skulle läka igen så cystan ska kunna tömma sig ordentligt. Bara tanken på att jag har ett 1cm stort öppet sår där bak gör mig knäsvag. Det hemska är att jag fortfarande måste operera bort den på riktigt, annars kommer den tillbaka. Väl därifrån var jag verkligen som en zombie, traumatiserad och mådde fruktansvärt dåligt. Det kändes som ett jävla rape alltihop. Fy fan för sjukvården!

Kommentarer
Skrivet av: Anna Katana

Usch fy fan!!!

2011-09-19 / 12:43:25
URL: http://annakatana.devote.se
Skrivet av: Hannah

Usch :( tycker synd om dig! Men cysta heter det väl bara om den sitter inuti kroppen?

2011-09-19 / 14:51:27
URL: http://hannahhale.blogg.se/
Skrivet av: Sandra Ernst

blir så arg av att läsa det här, dom borde fan veta bättre än så !

2011-09-19 / 21:31:03
URL: http://carnivalofsins.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0