2111.

Ligger här hemma och är sjuk och har tråkigt. Kände redan i lördags att jag inte mådde som jag skulle men då trodde jag bara att jag var bakis. Uppenbarligen inte. Sen utbildningen börjadehar jag haft fullt upp med allt. Skola, lite jobb hos föräldrar, dans, gym, plugg, pojkvän. Är nästan aldrig hemma längre. I fredags var jag på spelning och se utgång med pojkvän. Mådde inte bra under hela helgen men trodde bara att det var nåt tillfälligt.
Igår var jag så upptagen att jag inte kom hem förrän vid halv tio på kvällen efter att ha lämnat hemmet vid åtta på morgonen. När jag kom hem visade tempen nästan 40 graders feber. Kul. Min hals är så svullen att jag knappt kan andas, och det gör fruktansvärt ont när jag sväljer. Fyyy!
 
Bjuder på en bild jag tog på Bamse i förra veckan.

Kommentarer
Skrivet av: BabyStrange

Jag kan lyssna på "Fuck her gently" nån gång sådär, men jag lyssnar ju inte på den seriöst. Som om den var bra på riktigt. Särskilt inte femhundra gånger på raken.

Svar: Haha samma här. Men skulle ju inte sitta o lyssna på den bara sådär :)

2012-09-16 / 11:39:10
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/
Skrivet av: bela

sv: jag håller tummarna för dig!

alltså, egentligen så ser du bara till att ha ögonskuggor med bra pigment. annars använder du bara en riktigt bra bas (primer, high tech ligthter), så kan du använda i princip vilka ögonskuggor som helst.
det mesta sitter i kreativiteten och tekniken. är man riktigt duktig behöver man inte ens några verktyg som penslar och sånt men det är helt klart en fördel. och det måste inte kosta en förmögenhet.

Svar: Ja det är klart. Har en ögonskuggsprimer som jag använder som är helt okej. Över lag tycker jag att svarta skuggor håller bäst. Skulle vilja hitta en riktigt snygg lila färg nån gång.
Kanske borde uppdatera förrådet med penslar också, men svårt att hitta billiga med bra kvalitet. Har du nåt tips?

2012-09-17 / 12:04:53
Skrivet av: Anonym

Vilken fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

Svar: Tack, men nej tack.

2012-09-18 / 17:29:37
URL: http://bloggplatsen.se
Skrivet av: Mive Molinaro

Hej jätte fin blogg :) hoppas din kväll blir super kram!

Svar: Tack så mycket :) Jadå!

2012-09-26 / 21:44:32
URL: http://nattstad.se/mivewmolinaro/
Skrivet av: CECILIA

så söt hund!

Svar: Tack, ja han är söt :)

2012-09-28 / 16:58:39
URL: http://candersson.bloggplatsen.se
Skrivet av: berit windelhed

"Hej! :) hoppas du får en bra söndag, vad ska du hitta på? :)

Skrivet av: sisko

Jaaa, VIIILAAAA!! Vila, ladda å bara få vara ett tag. Jag börjar på fredag, då åker vi till fjälls å lyxar oss. ... Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***

Skrivet av: emma

Hej är det nån som har köpt vinterskor redan ? Vill gärna veta varifrån

2012-11-26 / 11:03:21

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0