2123. Dansen är mitt liv.

Är på bättre humör än på länge. Kanske just för att dansen började nu i veckan igen efter jul & nyårsupehåll. Idag började jagmin tredje termin med burlesk. Herrejävlar, vad jag älskar det. Älskar framstegen jag gör, älskar självförtroendet man får och ett plus är ju att vi har en sådan fantastisk lärare. Ser fram emot showen vi ska göra snart, så in i bomben. Ja, ni kanske fattar att jag älskar burlesk-världen. Självklart är jag ett av Ditas största fan. Om man skulle utpeka någon med den perfekta kroppen, så är det hon. Smal och kurvig, men inte sådär överdrivet modellsmal. Också något som min danslärare var noga med att få oss att förstå i början- burleskdansare är inte pinnsmala, de är kurviga och man duger precis hur man är. (Även om man nu är sådär modellsmal.)
 
Snubblade över ett roligt klipp på Dita, kunde inte låta bli att dela det med er.

Kommentarer
Skrivet av: basebollivet.blogg.se

Von Teeese, what a woman!

Ja det är alltid så vackra färger!!

Det tycker jag, som sagt - musikaler är roligt. Saknar att jobba med musiken på det sättet.

2013-02-03 / 22:24:11
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Skrivet av: Camilla ♥ Gravid

Älskar Dita!!

2013-02-06 / 14:31:33
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0