2142. Godnatt.

Här sitter jag i min ensamhet. Första gången på hela dan som jag får sitta ner vid datorn. Varit och hälsat på mamma ikväll. Operationen gick bra och hon mår bra, eller ja så bra man kan må efter en steloperation av ländryggen. Läkarna säger att hon kommer känna av det mycket mer imorgon. Usch o fy.
Imon är det ju den fruktade alla hjärtans dag. Jagska på bio med min älskling på kvällen, inget mer. Får äntligen träffa honom nu efter att ha haft fullt upp hela veckan. Inte sett honom sen jag åkte därifrån i söndags.
 

Kommentarer
Skrivet av: basebollivet.blogg.se

Men lite Mickey D är okej mellan varven. Speciellt om man varit nyttig all dayyyyy!

2013-02-14 / 03:36:55
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0