2143.

Det kändes fel ända från början idag. Vaknade av att syrran skulle iväg. Ut och försöka kissa hunden. Inte fan gör han vad han ska utan hoppar på mig som en jävla galning. Tack så mycket, ännu mer bitmärken. Väl inne börjar han spy. Självklart. Som att mitt tålamod inte hade testats redan. Bara att torka upp skiten.
Inte nog med det förväntas man städa hela jävla huset bara för att jag ska iväg ikväll. Idag önskar jag mer än någonsin att jag hade den där lägenheten. Jag behöver verkligen flytta hemifrån nu. Jag kvävs här.
Spyr snart själv på alla bilder som läggs upp på Facebook på alla blommogram och presenter folk får bara för att nån idiot kom på att det måste finnas en särskild dag för att visa sin kärlek på. Kärlek är inte presenter.
Ja, jag är bitter. Så in i helvete idag. Vill bara sova bort den här dagen och aldrig vakna igen.

Kommentarer
Skrivet av: basebollivet.blogg.se

Nej det är sant men man vill ju leva lite också :)

2013-02-14 / 18:33:30
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Skrivet av: Michaela Magnusson

- Vad bra :D

2013-02-14 / 20:14:04
URL: http://michaelam.webblogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0