2171. Beslutsångest x1000

Har varit på en anställningsintervju nu på morgonen. Känner mig minst sagt väldigt splittrad just nu. Får nog säga nej till det där jobbet om jag blir erbjuden. Känns ju så jäkla dumt när jag verkligen behöver ett men jag vill ju inte få ångest så fort jag går till jobbet. Kan inte riktigt jobba så mycket som de vill att jag ska göra innan jag pluggat klart, sen så var ju lönen rätt så crappy också. Försöker ju flytta hemifrån också, så då behöver jag bra mycket mer än det där. Fy, sånt här ger mig sån ångest. Var tvungen att trösta mig själv med varm choklad nu. Bah. Snart lunch.
 

Kommentarer
Skrivet av: Lina Tsutsumi

Åh, vad kul (: De är så himla bra Såg dem i Stockholm för något år sedan på Debaser. Det var gött!

2013-03-01 / 11:42:21
URL: http://linatsutsumi.com
Skrivet av: Nathalie Tegelstam

Sv; härligt :)

2013-03-01 / 11:57:01
URL: http://nathalietegelstam.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0