2191. Konsertlördag.

Yep, jag försvann igen. Har inte riktigt kommit in i det där blogghumöret än så då glömmer jag av den ibland. Igår förmiddag var jag faktiskt på en slags intervju, på SVT här i Göteborg. De söker nya talanger inför hösten och jag blev inbjuden att komma dit på en frukost-speeddating med cheferna. Spännande. Nu håller jag bara tummarna för att när de hör av sig igen så är det för att de såg potentialen i mig och vill ha mig där till hösten.
Idag är jag mer än död. Stendöd. Tog ut mig totalt på gymmet igår i sällskap av ett styck pojkvän. Slaktade ben och rumpa totalt. Squats och en jäkla massa vikter. Sen kunde jag inte låta bli att köra lite bänkpress också eftersom att det var så längesen. Idag har jag ont i ben, rumpa, rygg, och bröst. Ikväll ska vi på konsert och se Hardcore Superstar igen men jag undrar verkligen hur det ska gå tillmed den här värken. Gode gud ge mig kraft...
 

Kommentarer
Skrivet av: Fredrik

Tell me more när du kommer hem från konserten. Ska se dom på fredag i stockholm! :)

2013-03-16 / 19:48:36
URL: http://fredriksvensson.blogg.se
Skrivet av: basebollivet.blogg.se

När man inte skirivt på ett tag är det svårare att "komma in i det" igen.. på något sätt.

Haha yes, han är ju third baseman :) Så det är min favorit!! Det är ju inte för inte det kallas "the hot corner" där han spelar... baaaam.

Det är massor av matcher, jag fattar inte heller hur man orkar med. Men det är deras jobb och det dem älskar att göra... antar att passion tar över :)

2013-03-16 / 23:18:03
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Skrivet av: Nathalie Tegelstam

sv; så lite så :)

2013-03-17 / 20:13:15
URL: http://nathalietegelstam.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0