2193. Monday.

Mitten på mars och det är kallare än kallast. Rövkallt. Nu är det sista veckan på Direktpress, sen är det tillbaka till skolan igen på måndag. Fy satan, jag får ångest vid bara tanken.Tillbaka till skolbänken, irriterande lärare och lång resväg till skolan igen. Bläää.
Håller just nu på att göra mig i ordning för att promenera bort till gymmet. Men jag drar mig för det då vinden är som is ute idag. Kan inte bestämma mig för om jag ska köra kondition och armar eller bara satsa på att bränna fett i evigheter. Men med tanke på allt jag tryckt i mig under helgen (just nu har jag godis i munnen liksom), så tror jag att det blir det senare alternativet. Gjorde en proteinsmoothie när jag kom hem, med knäckebröd till. Gott och lagom innan gymmet. Förutom godiset jag trycker imig nu. Gud, jag kommer aldrig lära mig att sluta trycka i mig socker.
 

Kommentarer
Skrivet av: Nathalie Tegelstam

Mums :)

2013-03-18 / 19:58:11
URL: http://nathalietegelstam.se
Skrivet av: basebollivet.blogg.se

Mums så gott.

Det är absolut roligare men det är inte allt! :)

Haha body builder, det kan noog skrämma bort några slemmiga snubbar i alla fall.

2013-03-18 / 21:45:05
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0