2118. Onsdag.

Sitter på gymmet just nu och väntar på Mattias som har tränat. Ingen träning för mig idag. Har varit i skolan och sen haft en körlektionsom gick väldigt bra. När Mattias är klar går vi bort till Subway och "fikar". Gud, jag dregglar redan. Tänk att ett förslag som att "vi kan gå till subway" kan göra en så glad. Inte vanligt att Mattias föreslår just Subway haha. Har ett jäkla sug efter att träna men det blir som sagt inget med det idag. Försöker hålla motivationen uppe, men det är svårt när jag är så fruktamsvärt trött hela tiden. Inte nog med det har magkatarret kommit tillbaka nu känner jag. Har inte känt av det alls på flera månader nu men nån gång ska den väl ge sig till känna i alla fall. Beach 2013 känns just nu långt borta. Längtar efter de där perfekta resultaten nu, men det krävs så mycket av en både psykiskt och fysiskt. Har det senaste året blivit väldigt nyttig när det gäller maten men det är sockret jag har så fruktansvärt svårt att hålla mig borta ifrån. Men nån dag ska jag känna att det där beroendet är botat!
 
Dagsformen just nu.

 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0