2119. Let's dance.

Sitter hemma just nu och ska göra mig i ordning snart. Idag börjar dansen igen! Kör likadant som förra terminen, high heels på torsdagar och burlesque chairdance på söndagar. Blir tredje och sista terminen med vår duktig danslärare då hon ska sluta. Känns för jävligt när man hittat en danslärare man verkligen tycker om.
Vari skolan under förmiddagen och jobbade lite, suttit och skrivit klart en artikel nu. Är så trött så jag tror jag somnar över datorn snart. Ska hoppa in i en uppiggande dusch!
 
Min lunch idag-omelett och grönsaker.

Kommentarer
Skrivet av: MissNosebleed- En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

sv: Åh men tackar så mycket! :D
Kramar Louise Nosebleed!

2013-01-31 / 15:45:14
URL: http://missnosebleed.blogg.se
Skrivet av: melinda

sv: asså jag fick typ ett "schema" av en pt med olika övningar jag skulle göra varje gång... det är mest typ egna styrkeövningar, utan vikter och så :) så det kör jag väl mest! dudå? :D

2013-01-31 / 16:08:01
URL: http://fckingcrazy.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0