42. Iväg till gymmet

Inatt var värsta natten på länge. Jag kunde verkligen inte sova alls. Gick och la mig vid halv ett, gick upp igen vid kvart i två, la mig igen vid halv tre. Men ändå kunde jag inte sova. Jag hatar att ha så svårt att kunna somna.

Hela kvällen igår och natten hade jag ont i magen. Inte vanligt ont i magen och inte magkatarr-ont. Det var en annorlunda smärta som gick ut i ryggen och ner i låren. Har ingen aning om vad det var, men det gjorde att jag inte kunde sova i alla fall.

Nu sitter jag här och äter lite frukost. Ska snart iväg till gymmet och träna, sen träffa Hannah. Bra väder idag!

Kommentarer
Skrivet av: Magica

Ja, hon tjänar säkerligen mycket på att marknadsföra diverse plagg till sina små läsare!

Tjusigt hår du har;)

2010-07-01 / 19:12:09
URL: http://magicadespell.devote.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0