43. En lång dag

Kom hem från stan runt tio. Har ätit middag, och det behövdes. Mitt internet har inte velat funka förrens nu.
Hade en rolig dag idag i alla fall. Tränade som tusan i förmiddags. Herregud, jag har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Men det är bra, då gör det nog nytta.
Hade jätteroligt med Hannah i stan. Reor överallt. Dock hittade jag inga kläder i min smak. Istället köpte jag en fin ögonskugga på Kicks, som det var 70 % på, så 30spänn endast! Och ett halsband på Lindex som också kostade 30 spänn. Billig shopping. Har hittat massa snygga kläder på Shock och Rockhouse i och för sig. Men dyra, tyvärr.
Får visa vad jag har köpt imorgon.
Jag och Hannah var även i Slottsskogen en stund. Hon tog en del bilder på mig, som jag kanske kan visa upp när hon är klar med dom.
Imorgon kommer älskling hit, yay.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0