67. Sovmorgon

Vaknade för en stund sedan. Så himla skönt att sova ut riktigt länge. Jag kunde bara inte sluta sova. Imorse vaknade jag vid sex av en åsk-knall och gick upp och kollade ut genom fönstret. Men nä, himlen var klar och det hade regnat. Konstigt tänkte jag och gick på toa, där jag hörde en åsk-knall till. Gick ut i vardagsrummet, till balkongen och kollade ut. Hela västra sidan av himlen, mot havet, var helt svart. Trodde ovädret var påväg hit från havet, och jag har alltid fått lära mig att när det kommer oväder från havet, då jäklar är det oväder. Och jag har vart med om sådana, på landet. När vägen blev bortspolad och grejer. Så jag gick och la mig igen, men hörde ingen mer åska. Jag antog att ovädret drog ut över havet istället för att komma från havet. Skönt. Sen somnade jag igen. Gick ut på balkongen när jag vaknade. Luften var helt frisk igen, fortfarande varmt, men ändå svalt. Luften har varit helt kvav så man har blivit klibbig de senaste dagarna, men nu var det skönt att gå ut.

Jag vet inte riktigt vart jag ska göra av dagen. Tror jag ska ta mig iväg till gymmet och träna i alla fall. Om det blir här i Kungälv eller i stan vet jag inte än. Men nu är jag hungrig.

Kommentarer
Skrivet av: MyzaaN

haha okejs det förstår ajg ... som tur är har vi lite svalare idag :P

2010-07-13 / 12:42:23
URL: http://myzaans.se
Skrivet av: Fiona

Haha, ska spela nu _D

2010-07-13 / 13:17:08
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Skrivet av: Jasmine

Fina bilder du har som header. :)



Svar: Hej. Tack! Vad är det du tycker är fint med min blogg?

Jag har det bra.

Kram

2010-07-13 / 14:28:20
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0