2. Frukost

Är lite smått stressad just nu. Sitter och slänger i mig lite flingor med mjölk, ska med bussen om en stund.
Ska upp till mammas och pappas jobb med min lillasyster och hjälpa till. Money, money.
Sen ska vi träna. Har fått pengar idag också så jag kan köpa det där sommarkortet.

Jag kunde inte somna inatt. Grannarna ovanför hade på hög musik, pratade jättehögt och det dunsade i golvet hela tiden. Plus att de fortfarande håller på att reparera bron här utanför, så att det hörs ganska mycket på nätterna. Jag hatar att bo precis bredvid motorvägen. Jag har alltid svårt att sova och stör mig på småsaker.

Jag hade en konstig dröm inatt också. Det var massa folk, nån tävling, vi skulle kasta små bollar nerifrån en fotbollsplan upp och in i ett hål långt upp. Som vanligt var jag sämst av alla och kastade bara några meter fram så bollen inte ens kom upp i luften. Sen när tävlingen var slut kom min gamla musiklärare från nian fram till mig och tyckte synd om mig och såg glad ut. Han sa att jag skulle vara med i Idol, och att han hade hittat den perfekta låten för mig men han visste inte om jag skulle tycka om den. Haha, jag vaknade innan jag hann höra vilken låt det var.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0