2156. Naked juicebar.

Ligger i sängen och vilar. Är helt slut. Kroppen känns inte riktigt som den ska, fy. Därav ingen träning idag.
Svängde förbi köpcentret på vägen hem för att kolla efter en födelsedagspresent till syrran. Hittade ingen present, men däremot två klädesplagg till mig själv. Så typiskt. Alltid när man ska köpa nåt till nån annan hittar man till sig själv istället. Innan jag tog bussen hem gick jag förbi juicebaren, Naked juicebar. Har aldrig testat nåt därifrån innan men idag tänkte jag ta en vitaminboost. Blev en juice gjord på morot, apelsin, citron och ingefära. Svingod faktiskt. Dock jäkligt dyr. 46 spänn för en i mellanstorlek, rena rånet. Men jag hade tur, kunde få halva priset på den första juicen om man smsade nån kod. Woho. Gör ju inget att man unnar sig lite dyrare grejer ibland. Speciellt inte när det är sånt som är bra för kroppen. Känner faktiskt inte av det där vanliga sockersuget längre. Hoppas bara att jag kan fortsätta såhär. Vill inte vara en sugarjunkie livet ut.
 

Kommentarer
Skrivet av: emilia blomqvist

Hej, ska vi göra ett bloglovin byte? :) eller blogkeen byte kanske? <3 Vart har du gjort din bakgrund förresen? / Emilia Blomqvist!

2013-02-22 / 22:47:20
URL: http://emiliablomqvist.devote.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0