45. Städning på gång

Vaknade för en stund sedan. Självklart satt jag uppe för länge inatt igen. La mig efter två. Jag har vänt på dygnet, eller nåt åt det hållet. För jag blir inte trött särskilt tidigt på kvällarna, plus att jag inte vill sova. Hatar att sova själv. Det är som en fobi för mig. Och när jag sitter uppe till efter två är det inte lika mörkt som innan, och sen börjar det ljusna och det ger mig nåtgot slags lugn som gör att jag lättare kan somna.
Så idag känner jag mig som en zombie, igen. Men jag måste sätta igång med att städa mitt rum, och min toalett. Mattias kommer ju idag, och han klagar alltid på hur stökigt det är i mitt rum. Men det är inte lätt att hålla ordning i det här lilla rummet. Mina kläder får inte plats. Men däremot så behövs det faktiskt städas. Var ett tag sedan sist.
Får sätta igång annars blir jag aldrig klar. Ska antagligen till stan idag igen och träffa Hannah.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0