51. Ännu mer shopping

Sitter just nu med ögonfransfärgning på ögonfransarna.
Var i stan förut med Mia och kollade runt. Hittade lite grejer. Finns så sjukt mycket snygga skor på rean. Blir galen av att gå in i affärer och inte ha råd att köpa nåt.

En bild på mig innan vi stack till stan förut.


Ska nog gå ut och gå senare ikväll. Mia gör mig nog sällskap. Blir till att gå en rask promenad med gå-stavar. Vilket jag aldrig har provat innan.

Köpte detta i stan. Musmatta. Min gamla var extremt skabbig och värdelös. Ögonfransfärgning, kommer senare med resultat av färgningen. Mascara. Hört så himla mycket bra om den, och dessutom var den på rea. Tygkasse. Skitsnygg. Min gamla Schillerska-kasse har börjat bli väldigt sliten.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0