61. Åska

Usch vad trött jag är. Som vanligt då. Älskling kom upp med en valp och väckte mig för nån halvtimme sedan.
De har varit vlädigt kinkiga och gnälliga nu på morgonen. Kanske känner de av åskan i luften?
Vi har hört den på håll några gånger. Jag hoppas att den inte kommer hit. Det är en av mina största rädslor- åskan.
Löjligt egentligen. Åska är inte farligt. Är jag inte för gammal för att bli rädd när jag hör den? Men det kan inte hjälpas. Jag hoppas bara att det inte blir någon åska inatt, för jag ska hem till Kungälv ikväll och då sover jag ju själv. Men jag hoppas att jag har tur.
Nu ska vi äta frukost. Jag är vrålhungrig.

Här är en till bild på en av valparna.


Kommentarer
Skrivet av: Angelica <33

ahah för att jag vill inte åka från mina vänner haha men om ajg flyttar så kommer jag säker lära känna nya vänner :D hehe och du e inte den enda som är rädd för åskan det var tur för mig som inte hörde denb hah!

2010-07-11 / 12:22:06
URL: http://alenco.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0