93. Lunch och fika i stan

Har precis kommit hem till älskling nu. Åt lunch i stan med mamma och syster. God mat var det!
Sen gick jag iväg till gymmet medans de letade efter fler presenter till mig. Körde järnet idag verkligen, men känns bra. Då kan jag i alla fall sova med gott samvete ikväll. Efter det gick vi och fikade. Verkar som att mamma hade köt massa presenter till mig ialla fall. Fastän hon sa att jag inte skulle få en enda grej.  Regnar som bara den idag. Hoppas verkligen inte det kommer göra det på söndag och måndag.
Ikväll ska det tydligens ses fotlboll här. Usch, fotboll på tv:n är inte min grej...

Kommentarer
Skrivet av: emelie

varsegod :) allt bra med dig då?:)

2010-07-30 / 10:25:25
URL: http://emmeznow.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0