12. Dagen efter

Den här helgen har varit helt galen och full med musik!
Vaknade för en stund sen och känner mig helt död. Tre dagar av konstant musik i öronen, hoppande och skrikande. Självklart har magen plågat mig, men tack vare mina mediciner överlever jag.
Jag undrar hur mycket pengar jag har bränt på mat i helgen. Så dyr som maten är inne på festivalområdet. Seriöst, 60 spänn för en jäkla hamburgare! Dock en 150grammare, men vafan, jag får ju knappt ner halva. En 90grammare räcker bra för mig, gärna för hälften av priset också.
Sitter just nu hemma hos Mattias. Vi drog från Frihamnen ganska tidigt igår ändå. Typ kvart i tio eller nåt.
Jaja, jag måste äta nåt. Skriver mer när jag kommer hem sen och förmodligen har piggnat till.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0