15. Dags att sova

Äntligen dags att sova.
Sitter och försöker andas normalt? Känner mig helt konstig ibland och kan inte andas. Får liksom inte luft. Fattar inte vad det är för fel på mig.
Har haft migränhuvudvärk ända sedan jag satt ute på balkongen, och värktabletten hjälper inte heller.
Mår illa och har halsbränna igen. Kanske är kroppens sätt att säga till mig att jag borde sova, eller nåt.

Satt och kollade lite på Ikeas hemsida förut. Anders, Anns son ska flytta till en egen lägenhet. Så jag hoppas att Ann kan flytta in lite grejer från mitt rum som är hennes till hans rum, och kanske köpa nåt soffbord eller nån billig garderob så jag kan få lite mer plats och utrymme här inne. Jag kan ju alltid hoppas, och drömma.

Billigt soffbord från Ikea, som jag tyckte var fint. Endast 199kr.


En fin spegelbyrå. Precis en sån jag alltid har velat ha. Men som sagt, drömma går ju... Kostar 2 295kr på Ikea. Önskar att jag vore rik...

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0