22. Hemma

Kom hem lite efter tre.
Var på gymmet i nån timme förut. Var jätteseg, men det blev i alla fall 45 minuter på crosstrainern och lite magträning. Har haft huvudvärk hela dagen också.
Skulle gått ner till älven och solat förut men jag fastnade med mitt kontrakt som jag äntligen har fått från Metro nu. 260 spänn får jag i lön i slutet av juli. Det är i alla fall något. För mig betyder det mycket. Lär ju vara klar med skulden till Mattias väldigt snart. Hur skönt som helst.

Jag vet inte om jag inbillar mig, eller om det bara är önsketänkande, men mitt hår känns längre plötsligt.
Kanske är de där pillrena som har börjat verka, eller så hoppas jag för mycket.
Mitt hår ser alltid kortare ut på bilder, mot vad det är i verkligheten, ioch det stör mig.

Varför ser jag alltid så trött och sliten ut utan smink? Och så ser jag ut som 12 också, bara för att jag minskar ner sminket...

Kommentarer
Skrivet av: HANNAH

Tycker inte du ser ut som 12 år alls, jag tänkte "gud va fint och naturligt :D" när jag såg bilden, du ser ut som om du är 18-19 så shusch.

2010-06-24 / 21:52:01
URL: http://hannahhale.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0