23. Slappar

Har tagit det hur lungt som helst hela kvällen. Har absolut inget att göra. Vilket har gjort att jag har haft ganska tråkigt. Har precis duschat och håller på att fixa en mugg te och lite mat.
Funderar på att sätta mig ute på balkongen med Harry Potter en stund. Det hade varit det ultimata den här kvällen. Har varit ensam hemma ända sedan jag kom hem förut, och det börjar bli lite tomt och ensamt nu.
Skulle vilja se en bra film, men har inte så många filmer på datan, och är knappt nån idé att börja ladda ner någon då det tar i princip flera dagar att få ner en film med det här bredbandet.
Vet i och för sig en film jag skulle vilja se. Får väl se om jag kan leta upp den...
Imorgon åker jag tillbaka till älskling igen och är där hela helgen. Blir väl till att fira lite midsommar imorgon också, men jag är inte mycket för högtider. Vill helst av allt bara leva som vanligt när det är nån högtid.
Vet inte varför, men jag har blivit mer anti-högtider under åren som gått. Värst av allt är jul.
Men det har jag ingen lust att tänka på nu. Ska lyssna på bra musik istället och njuta av mitt te.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0