27. otur

För en stund sedan när jag skulle dela upp fruset bröd med kniven, så lyckades jag cutta mig rätt så ordentligt i fingret. Det roliga var att sekunden innan satt Ann bredvid och sa "Akta fingrarna!". Men näe, jag är ju så smidig. Och när det hände, smart som jag är, tittar jag på fingret och ser massa blod och svimmar. Självklart. För jag är ju så smidig, som sagt.
Trodde nästan att jag skulle behöva åka till sjukhus och sy. Mest på grund av allt blod.
Men det gick bra till slut.

Hade tänkt att lägga upp en fin liten somrig bild på "dagens outfit" nu lagom till midsommar, men jag har lite bråttom och ska med bussen om en stund så jag hinner inte. Men ska se till att ta lite bilder under dagen. Med mitt fina paket till finger.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0