3. Jobb+träning

Idag har jag gjort en massa bra saker. Var uppe på mammas och pappas jobb i flera timmar och jobbade. Kommer nog bli en del pengar i slutet av månaden, lovely.
Efter det var jag och tränade på Sportlife med min syster. Som vanligt kände jag mig inte särskilt pigg men jag piggnade till när jag väl satte igång. Tog i som tusan i slutet så nu känner jag att jag har varit duktig idag. Älskar den känslan. Men däremot har jag dåligt samvete för att jag har spenderat lite pengar idag, för en gångs skull. Det är inte mycket som jag har unnat mig den senaste tiden, till viss del på grund av att jag håller på att spara pengar som jag måste betala tillbaka till Mattias.

Köpte Hårkontroll-piller. Piller för två månader, så efter den tiden hoppas jag på lite resultat. Tycker inte att mitt hår växer alls nu för tiden. Köpte även en stor palett med ögonskuggor på HM för 70spänn och lite penslar. Känner mig så peppad att testa nya sminkningar och så.

Tyvärr var tabletterna väldigt äckliga att försöka svälja. De både luktar och smakar hundmat. Inte för att jag har smakat hundmat men ändå...


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0