33. Harry Potter

Har nyss läst ut den sista Harry Potter-boken. Som jag tror att jag nämnde i ett tidigare inlägg så började jag ju läsa den för inte så länge sedan. Dumt att jag aldrig satte igång när jag fick boken direkt, det vill säga när den kom ut. Jag har ingen bra ursäkt till varför jag aldrig började. Men hur som helst så var den självklart väldigt bra. Och snaaart kommer sista filmen på bio! Jag ska såklart se den. Hemlis nummer ett- jag är ett gammalt Potter-nörd-fan. För er som inte visste. Ser fram emot sista filmen. Fast den ska ju bli i två delar. Attans, vill ju se hela nu.

Hemlis nummer två- Jag (och min kompis) var nördigt förtjusta i Tom Felton, killen som spelar Draco Malfoy.
Så nu vet ni det.

 

Kommentarer
Skrivet av: HANNAH HALE

tom felton är fortfarande snygg, men BARA i rollen som draco. ♥

2010-06-28 / 02:27:02
URL: http://hannahhale.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Det är bra, lite tröltt bara :D

2010-06-28 / 02:37:03
URL: http://conler.se
Skrivet av: Clarisse.

läste också ut sista boken häromdagen, dock för typ 7:e gången:P är minst sagt harrypotternördfan håller i skrivande stund på att ladda ner alla filmerna och har för avsikt att köra pottermaraton, även om jag helt klart föredrar böckerna framför filmerna.



En fråga, vad tyckte du om det sista? alltså: 19 år efter. Personligen tycker jag att just den biten känns ganska krystad..

2010-06-30 / 13:07:16
URL: http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0