37. Ut & springa

Gick nyss upp. Känner mig lika sliten och trött idag också. Behöver nog sova ut ordentligt, men jag har inte riktigt tid. Har bestämt mig för att jag ska ut och springa en kort runda nu på morgonen. NÄr det är som varmast. Ja, visst är jag smart? Men jag ska ut och springa. Skulle gjort det igår kväll också men då var jag för trött. Efteråt ska jag lägga mig nere vid älven och sola. Det behöver jag verkligen. Min bleka kropp ska bli brun innan sommaren är över. Sen ikväll blir det movie night.
Blir lite smått irriterad bara på att jag inte hittar mina mini shorts, som hade varit väldigt sköna att springa i.
Hm...

Det här lär ju vara jag om en stund. Med dubbelt så mycket flås. Hahaha...

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0