38. Iväg till stan

Det gick faktiskt ganska bra att springa förut. Det fläktade ganska skönt när jag sprang utmed älven. Men när jag sprang vid radhusområdet var det jäkligt varmt. Men men, gick gabska bra i alla fall.

Nu har jag precis legat nere vid älven och solat ett tag. Så nu är det dags att jag gör mig i ordning och kanske äter något, innan jag ska ta bussen in till stan för att möta upp Mattias. Ikväll blir det bio!
Jag hoppas att den tredje filmen, Eclipse, är bra. Men jag tvivlar. Det händer ju inget i den tredje boken!
Längtar mer till man får se den fjärde, för då händer det grejer minsann. Det är ju bara massa tjat i den tredje.
Jaja, ikväll får man fräscha upp minnet med de två första också. Gött att man får massa grejer på movie night också, mums.

Bloggar mer när jag kommer hem imon bitti.




Kommentarer
Skrivet av: HANNAH HALE

Du har blivit utmanad i min blogg ♥!

2010-06-29 / 21:24:14
URL: http://hannahhale.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Det är så himla skönt med sommar när man kan göra en massa roliga saker. =)

2010-06-30 / 13:12:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0