40. Om kommentarer

Sådär. Har ätit mat och sådär. Fast när jag väl åt var jag inte alls sugen. Men men...
Imorse gick jag och tänkte att jag skulle dra till gymmet senare ikväll, men jag får nog inse att jag inte orkar.
Det får bli att springa en runda sen ikväll istället, och försöka komma iväg till gymmet imorgon. Är inte pigg för fem öre. Behöver nåt uppiggande...

Till nåt helt annat. Idag var sista jobbdagen för Mattias! Så nu är han ledig fram tills slutet av augusti när han ska börja plugga! Så himla härligt. En hel sommar när vi kan umgås hur mycket vi vill. Och så fyller jag 18 snart. Kan det bli bättre?

Förresten, min statistik har gått upp betydligt det senaste. Jättekul! Börjar få lite kommentarer här och där. Vilket jag verkligen uppskattar. Men tänk på att när ni kommenterar, skriv gärna vilka ni är, så jag vet. Det räcker med att skriva er egen bloggadress eller namn, så jag kan svara tillbaka! Är så svårt när anonyma kommenterar och man inte kan skriva ett svar tillbaka. Det går bra att kommentera, även om ni inte vill prata om något som har med min blogg att göra, det är ju jul att bara prata!
Tyvärr är det ingen som följer min blogg med Bloglovin ännu, så jag har ingen aning vilka som följer min blogg. Det hade varit till hjälp nu, när jag har blivit utmanad av Hannah,(http://hannahhale.blogg.se/) att skriva sex sanningar i bloggen och utmana sex nya bloggare. Men jag får väl se ut sex bloggare att utmana. Så tack för era kommentarer och att ni läser!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0