832. Fix & trix.

Startade dagen idag med några avsnitt av Desperate Housewives och en mugg te samtidigt som jag fixade till en gammal t-shirt. Klippte av den till ett linne och sydde in kanterna lite. Får se hur den passar sen när jag provar den. Kanske ska sy in den lite också. Jut nu sitter jag och lyssnar på lite Alice Cooper. Ska börja packa ner lite grejer för att åka hem till Mattias och vara med på festen hans syrra ska ha ikväll. Mattias fick ju ett sånt mysigt dygnspass att jobba nu på midsommar så jag får sova själv i den stora sängen. Jaja, jag överlever!


Kommentarer
Skrivet av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

GLAD MIDSOMMAR FINA DU!! Hoppas att din midsommar är underbar.

Många STORA kramar

2011-06-24 / 23:22:07
URL: http://wiilow.blogg.se/
Skrivet av: Amanda Rosende - Mode Make Up & Foto

sv: tackar! :)

2011-06-25 / 18:25:05
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0