2104. Metaltown summary.

Ja, jag är väl en vecka efter men jag är så slö så jag har inte orkat öppna bloggen alls, som vanligt.
Hade självklart tvådagars till Metaltown även i år och nu hade vi ju bättre tur med vädret än de två tidigare åren, tack o lov. Dock var det ju inte så många band jag ville se i år men kul var det ändå. På fredagen gick jag och Mattias runt på festivalen själva. Hade jättemysigt. Skönt att bara vara vi ibland. Såg Within Temptation och Manson. Within Temptation var grymma live, så jag är glad.Sharons röst var lika vacker live som väntat. Manson var bra mycket piggare än 2009 så det var också en förbättring. Dock kunde han ju dragit upp tempot en aning mellan låtarna men men. Nu har man sett honom för tredje gången.
Lördagen spenderade vi med Mattias syster och pojkvän. Jag hade en jävla baksmälla från helvetet och mådde för jävligt. Vi stack till stan mitt i allt en stund för en paus där jag trodde jag skulle dö av huvudvärk och illamående. Men efter ett antal värktabletter och bakistablett blev det äntligen bättre till slut. Slökollade på Killswitch Engage litegrann. Till sist såg vi Sabaton och vid den tiden hade jag piggnat till så man kunde hoppa runt lite. Måste nästan säga att Sabaton var det bästa jag sett faktiskt. Ser fram emot nästa års festival!

Kommentarer
Skrivet av: Ida

Ja, redan till London var äckligt jävla grym. Är glad att jag fick fira midsommar där även om det aldrig riktigt kändes som midsommar, men det gör mig ingenting :)

2012-06-26 / 09:51:18
URL: http://drinkitup.blogg.se
Skrivet av: Rockfotograf Satanja

Sabaton var utan tvekan festivalens bästa spelning :)

2012-06-28 / 01:17:51
URL: http://www.satanja.se
Skrivet av: Nea

Det är skönt att de att folk håller festival stämningen igång! ^_^
*festival sommar= saknad) =(

2012-07-20 / 22:40:12
URL: http://lillskiit.blogspot.com
Skrivet av: Emm

Torka aldrig tårar utan handskar är sååå bra och så fruktansvärt, otroligt jobbig att man dör lite einombords. bloggbesokare.se"

Skrivet av: emmy

Hänt något?? Har jag gjort något?? Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***

2012-11-11 / 22:55:37
URL: http://www.bloggbesokare.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0