2222. Hemma.

Yes. I söndags kväll kom jag hem från Köpenhamn. Men just då var jag så slutkörd så jag låg mest i sängen och sov under kvällen. Helgen var bra. Blev en hel del shopping, mat, och ett besök på tivoli. Så nu har jag en hel del shopping att visa. Jag måste säga att jag fullkomligt älskar Ströget, finns hur mycket shopping som helst! Kan nästan Köpenhamn ut o in efter alla år jag varit där haha. Blev ett (eller ja, tre faktiskt) besök på Sephora. En hel del smink fick följa med mig hem. Tyvärr var natten mellan lördag och söndag sämre. Precis när jag och syrran släcker lampan för att sova, efter tivolibesöket får jag världens smärta i magen. Låg och bara försökte andas och somnade till slut. Nån timme senare vaknar jag och får rusa upp till toaletten på grund av extremt illamående. Får inte upp nåt men spenderar större delen av natten på toagolvet med en handduk över mig. Mindre kul. Var lagom pigg under söndagen alltså.
 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Art By Tina - Konst & Fashion

Köpenhamn är trevligt jag trivs mest och bäst på uteserveringarna i Nyhavn.

2013-04-17 / 11:05:52
URL: http://trueborn.blogg.se
Skrivet av: Nathalie Tegelstam

Sv; ja verkligen :D

2013-04-17 / 15:07:39
URL: http://nathalietegelstam.se
Skrivet av: Fredrik

Jamen eller hur, samma här. Du får starta en till blogg som är låst.
Fast det känns ganska meningslöst, då kan man lika gärna skriva i en dagbok med barbie på. :)

2013-04-17 / 22:18:10
URL: http://fredriksvensson.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0