2124. Hälsan först.

Då var det ny vecka då. Nya tag och nya mål. Från och med idag är det jag som satsar på maten igen. För ett år sedan började jag räkna kalorier, försökte äta nyttigare, satte upp riktiga mål med träningen och satte igång med träningen på allvar. Innan var det kortare, slappare pass på gymmet jag gjorde några gånger i veckan. Nästan aldrig någon styrketräning. Under en lång period skötte jag mig jättebra, tappade några onödiga kilon som jag kände att jag inte behövde. För 2-3 månader sen började jag slappa till mig igen, och nu är det dags att ta tag i kroppen igen. Kör en period nu när jag ska räkna kalorier igen, träna ordentligt och än en gång försöka bli av med sockersuget. Satan att det ska vara så jäkla svårt! Det är sockret som jag har så jäkla svårt att klara mig utan. Måste tänka på att det finns alternativ istället för godis när man är sugen.
När man vill ha koll på vad man äter, sin vikt och kalorier, träning så tycker jag att appen Shape up är bäst. Det är bara att söka efter den i App store. Det bästa är ju att den är gratis. Visar er ett litet urdrag hur jag har brörjat mitt matintag idag.
 

Kommentarer
Skrivet av: basebollivet.blogg.se

Köööör hårt! :) Lycka till.

Spännande, hoppas det blir fler shower i framtiden då. Håller tummarna. Det är ju grymt kul. Jag saknar det extremt mycket ibland!

Vegas var awesome. Och det var faktiskt en skäggig sluskkille i basebollkeps och hood som plockade upp mig i en mystisk Range Rover.. hmm.

2013-02-04 / 15:23:52
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Skrivet av: basebollivet.blogg.se

Haha godis hemma är alltid jobbigt när man ska låta bli.

Det är ju så det ska vara, man ska njuta av varje sekund på den där scenen. Det är verkligen en upplevelse.

Dock sprang det en glad shih tzu mot mig när jag kom innanför dörren hemma, det funkade bra det med!

2013-02-04 / 18:27:19
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0