2127. Psykbryts-tisdag.

Var hemma efter halv tio idag. Puh. Varit och dansat efter skolan och sen städat på mina föräldrars jobb. Självklart slutade det med att jag och mamma åkte och köpte Mc Donalds på vägen hem. Det där med att vara nyttig går ju sådär. Men från och med imorgon- SKA jag ge allt när det gäller hälsa. Punkt och slut.
Gick riktigt jävla dåligt på dansen idag. Började med att jag var sen, vår vanliga danslärare var sjuk -vikarie, och kille dessutom. Ja vadådå tänker ni, men jag dansar ju för helvete i högklackat. Självklart blev det street på schemat. Slutade med att alla stress tog ut sin rätt och jag stack därifrån och låste in mig på toa och fick ett litet psykbryt på skiten. Ja, jag hatar street. Jag lyssnar på metal och dansar burlesque liksom, ingen jävla street i mitt liv, tack.
Mitt upp i allt när jag satt där på golvet på toaletten ringer min pojkvän och undrar var jag håller på med. Ja vad fan håller jag på med undrade jag med. Kändes i alla fall bättre efter det samtalet så jag knäppte en bild, ironiernas ironi.
 

Kommentarer
Skrivet av: basebollivet.blogg.se

Det är bra med pojkvänner som får livet att kännas kul igen :)

Ja, det är ju inte hans eget gymrum men när han har bestämt tid så har han det alltid avstängt och för sig själv. Så det är bra.

Haha det är tufft det där med godissug, man får vara elak mot sig själv och komma på något bra som man kan byta ut godiset mot när man behöver .

Skolorna i USA är ju mycket större, vi var och hälsade på, på den skolan min sambo gick i under college och man blir amazed!

2013-02-06 / 01:51:52
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

Äsch, ingen stress på dig själv, behber inte körz två gånger om dagen :) huvudsaken är att man mår bra! :) Kram

2013-02-06 / 08:14:19
URL: http://jennyjanssons.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0