2152. I'm frustrateeed.

Fy satan. Imorse blev jag så arg. Trodde inte att mitt hat för Västtrafik kunde bli värre, men jodå. Missade min anslutningsbuss såklart. Likadant som i måndags så det var bara att vänta på nästa. Sen såg jag i appen att jag kunde åkt ett annat sätt och hunnit i tid ändå men då var det för sent. Typiskt.
Som tur är är tider inte dödsviktiga här på redaktionen. Har ingen bestämd, exakt tid då jag måste vara här på morgonen. Det var ingen som brydde sig att jag inte var här prick nio imorse. Tur. Jag är annars en sån människa som alltid respekterar tider. Jag kommer alltid på utsatt tid, oavsett. Jag tål inte folk som inte kan passa en tid. Jag vill göra bra intryck. Men jaja, det kan väl gå fel för alla nån gång.
 

Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Ja :))

2013-02-20 / 12:38:03
URL: http://jennyjanssons.blogg.se
Skrivet av: basebollivet.blogg.se

Kollektivtraffik i Sveirge alltså... yaaay!

Dem har jättemycket snyggt och skönt, det är svårt att gå in i den affären. Ja, det är rätt dyrt... men jag använder mina till byxor med. Jag är ingen jeansmänniska så jag har mina yogabyxor till allt haha.

2013-02-20 / 14:20:11
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0