2182. Trött tjej.

Sorry att jag försvinner ibland. Men jag orkar ju liksom inte sitta vid datorn jämt. Var upptagen hela dagen igår, sen var vi på spelning på Sticky. Baby Jane & 69 eyes. Grymt bra spelning!
Idag vaknade jag med världens huvudvärk som ännu inte är borta, trots två alvedon. För tusan, jag drack bara tv cider på hela kvällen igår. Fan, börjar jag bli gammal nu eller?
Sitter just nu och glor på Family Guy och läser. Väntar på min älskling som är på jobbet. Han skulle börja jobba vid tre idag, men lite efter tolv ringer de och säger att han borde varit där. What the fuck? Nåt fel med schemat, som han inte ens hade blivit informerad om. Så han fick sticka dit med en gång. Så jävla snopet, precis när jag skulle få mys. Rude! Och imorgon jobbar han från tidig morgon till kväll. Kul helg? Nä.
 
Första bilden får visa hur jag kände när Mattias lämnade sängen imorse, buhu. Andra bilden- klockren.

Kommentarer
Skrivet av: Y A S M I N E

RE: Ja, och fyran... den gillar jag!

2013-03-09 / 23:03:10
URL: http://medy.blogg.se
Skrivet av: M I C H A E L A

Härligt :) joo det är fint :)

2013-03-10 / 09:53:56
URL: http://johannamichaelas.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0